Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNaree Weerakit-
dc.contributor.authorPhimnada Fowler-
dc.date.accessioned2015-11-02T04:16:19Z-
dc.date.available2015-11-02T04:16:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9964-
dc.descriptionThesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2012en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectTourism Customer servicesen_US
dc.subjectTourism Thailand, Southernen_US
dc.subjectTour guides (Persons)en_US
dc.subjectCustomer satisfactionen_US
dc.subjectTravel agents Thailand, Southernen_US
dc.titleCritical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster, Thailanden_US
dc.title.alternativeประเด็นสำคัญส่งผลกระทบต่อคุณภาพการบริการของกลุ่มบริษัท่องเที่ยวทางทะเลในหมู่เกาะอันดามัน :‡bกรณีศึกษามัคคุเทศก์นำเที่ยวทางทะเล กลุ่มจังหวัดอันดามัน ประเทศไทยen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392829.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons