Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9919
Title: | Marketing strategy of serviced apartment in Phuket, roles of E-marketing and other influential factors |
Other Titles: | กลยุทธ์ทางการตลาดของเซอร์วิสอพาร์เมนต์ในจังหวัดภูเก็ต บทบาทของการตลาดอิเล็คทรอนิกส์ และปัจจัยด้านอื่น ๆ ที่มีอิทธิพล |
Authors: | Prateep Wetprasit Pawarus Nitkitsomboon Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Apartment houses Phuket |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2013 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9919 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
391533.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License