กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9893
ชื่อเรื่อง: | The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-Thailand |
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน: | Sasiwemon Sukhabot Mahamat Abdourrahmane Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
คำสำคัญ: | Business enterprises;Consumer behavior;Consumers Psychology;Marketing |
วันที่เผยแพร่: | 2014 |
สำนักพิมพ์: | Prince of Songkla University |
รายละเอียด: | Thesis (M.B.A., (Business Administration))--Prince of Songkla University, 2014 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9893 |
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล: | 460 Thesis |
แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม | รายละเอียด | ขนาด | รูปแบบ | |
---|---|---|---|---|
391417.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | ดู/เปิด |
รายการนี้ได้รับอนุญาตภายใต้ Creative Commons License