Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9877
Title: | แนวทางการพัฒนาคุณภาพการบริการเพื่อรองรับนักท่องเที่ยวกลุ่มอาเซียน: กรณีศึกษาโรงแรมในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Guideline for services quality development to support ASEAN tourist : A study of hotel in Hat Yai, Songkhla |
Authors: | เกิดศิริ เจริญวิศาล นิตยา พร้าวราม Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | บริการลูกค้า หาดใหญ่ (สงขลา);นักท่องเที่ยว กลุ่มประเทศอาเซียน |
Issue Date: | 2558 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการการบริการและการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9877 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
394891.pdf | 3.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License