Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9529
Title: ผลของรูปแบบการเรียนการสอนแบบวัฏจักรการเรียนรู้ 7 ขั้น (7E) ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน ความสามารถในการแก้ปัญหา และเจตคติต่อการเรียนวิชาเคมี ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 ในสังคมพหุวัฒนธรรม
Other Titles: Effects of 7E Learning Cycle Instructional Model on Mathayomsuksa 4 Students' Learning Achievement, Problem Solving Ability and Attitude towards Learning Chemistry in Multicultural Society
Authors: ณัฐินี, โมพันธุ์
วิดาด, หะยีตาเฮร์
Faculty of Education (Education)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา
Keywords: การจัดการเรียนการสอน;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;สังคมพหุวัฒนธรรม;ไทย (จังหวัดชายแดนภาคใต้)
Issue Date: 2557
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9529
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover368.72 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts355.8 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements344.33 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents397.37 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1431.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2861.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3525.25 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4543.2 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5533.06 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences470.59 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix3.47 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae360.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.