Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐินี, โมพันธุ์-
dc.contributor.authorวิดาด, หะยีตาเฮร์-
dc.date.accessioned2014-11-06T08:54:12Z-
dc.date.available2014-11-06T08:54:12Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9529-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการเรียนการสอนen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectสังคมพหุวัฒนธรรมen_US
dc.subjectไทย (จังหวัดชายแดนภาคใต้)en_US
dc.titleผลของรูปแบบการเรียนการสอนแบบวัฏจักรการเรียนรู้ 7 ขั้น (7E) ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน ความสามารถในการแก้ปัญหา และเจตคติต่อการเรียนวิชาเคมี ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 ในสังคมพหุวัฒนธรรมen_US
dc.title.alternativeEffects of 7E Learning Cycle Instructional Model on Mathayomsuksa 4 Students' Learning Achievement, Problem Solving Ability and Attitude towards Learning Chemistry in Multicultural Societyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Education)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา-
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover368.72 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts355.8 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements344.33 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents397.37 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1431.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2861.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3525.25 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4543.2 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5533.06 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences470.59 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix3.47 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae360.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.