Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิตา มูสิกรังษี-
dc.contributor.authorซีริน ชุมวรฐายี-
dc.date.accessioned2014-09-30T06:46:21Z-
dc.date.available2014-09-30T06:46:21Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9468-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.(การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.titleประสิทธิผลของการสอนแบบตอบสนองด้วยท่าทางต่อการเรียนรู้คำศัพท์และความคงทนในการจดจำคำศัพท์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1en_US
dc.title.alternativeEffectiveness of TPR technique in vocabulary learning and vocabulary retention of Grade-One studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
387996.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.