Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย-
dc.contributor.authorนายูฮา สือแม็ง-
dc.date.accessioned2014-09-10T02:58:13Z-
dc.date.available2014-09-10T02:58:13Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9412-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2553en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectบริษัทแด๊กซิน (ประเทศไทย) จำกัด สมาชิกen_US
dc.subjectปุ๋ยอินทรีย์ การตลาดen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleกลยุทธ์ในการขยายตลาดปุ๋ยอินทรีย์ : กรณีศึกษาบริษัทแด็กซิน (ประเทศไทย) จำกัดen_US
dc.title.alternativeStrategies on marketing expansion of organic fertilizers : a case study of Daxin (Thailand) Co., Ltd.en_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Economics (Economics)-
dc.contributor.departmentคณะเศรษฐศาสตร์-
Appears in Collections:878 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
337748.pdf681.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons