Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorปาริชาติ วิสุทธิสมาจาร-
dc.contributor.authorนราวดี บัวขวัญ-
dc.date.accessioned2014-09-08T07:22:48Z-
dc.date.available2014-09-08T07:22:48Z-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9376-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ปร.ด. (การจัดการสิ่งแวดล้อม))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectตลาดน้ำ สงขลาen_US
dc.subjectการท่องเที่ยวเชิงวัฒนธรรม สงขลาen_US
dc.subjectตลาดน้ำคลองแห (สงขลา)en_US
dc.titleรูปแบบการจัดการตลาดน้ำเพื่อการท่องเที่ยวเชิงวัฒนธรรม: กรณีศึกษาตลาดน้ำคลองแห อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeA model of floating market management for cultural tourism: a case study of Klonghae floating market, Hatyai district, Songkhla provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Environmental Management (Environmental Management)-
dc.contributor.departmentคณะการจัดการสิ่งแวดล้อม สาขาวิชาการจัดการสิ่งแวดล้อม-
Appears in Collections:820 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374076.pdf4.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons