Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorปริญญา เฉิดโฉม-
dc.contributor.authorปิติพงศ์ ศิริ-
dc.date.accessioned2014-09-08T07:18:33Z-
dc.date.available2014-09-08T07:18:33Z-
dc.date.issued2552-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9375-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2552en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.subjectกาแฟ การตลาด หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคกาแฟสดของประชาชนในเขตเทศบาลนครหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeFactors affecting on fresh brewed coffee consumption of consumers in Hatyai city municipality, Songkhla provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Economics (Economics)-
dc.contributor.departmentคณะเศรษฐศาสตร์-
Appears in Collections:878 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
309335.pdf818.97 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons