Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศศิวิมล สุขบท-
dc.contributor.authorสมัญญา คงศรีแก้ว-
dc.date.accessioned2014-09-08T07:08:16Z-
dc.date.available2014-09-08T07:08:16Z-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9372-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการสร้างสรรค์ทางธุรกิจ ไทยen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมโรงแรม ไทยen_US
dc.subjectนวัตกรรมทางธุรกิจ ไทยen_US
dc.subjectการแข่งขันทางการค้าen_US
dc.titleนวัตกรรมทางการตลาดเพื่อความได้เปรียบในการแข่งขันทางธุรกิจวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม: กรณีศึกษาธุรกิจโรงแรมในเขตภาคใต้ฝั่งตะวันตกของประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeMarketing innovation for competitive advantage in business of small and medium enterprises: a case study of the hotel business in the South West Coast of Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374074.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons