Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุรพงษ์ ยิ้มละมัย-
dc.contributor.authorรตาณา ประสิทธิ์พงศ์-
dc.date.accessioned2014-09-08T03:05:29Z-
dc.date.available2014-09-08T03:05:29Z-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9358-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (พัฒนามนุษย์และสังคม))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectสตรี การจ้างงาน ปัตตานีen_US
dc.subjectโทรศัพท์เคลื่อนที่ บริการลูกค้าen_US
dc.subjectสตรีในวิชาชีพ ปัตตานีen_US
dc.titleตัวตนคนบริการลูกค้ามือถือในพื้นที่เสี่ยงen_US
dc.title.alternativeSelf-identities of cellphone sales assistants in risk areasen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Educational Foundation)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาสารัตถศึกษา-
Appears in Collections:895 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374048.pdf7.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons