Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrachamon Aksornjarung-
dc.contributor.authorPiyanut Kaewkasi-
dc.date.accessioned2014-08-07T07:22:23Z-
dc.date.available2014-08-07T07:22:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9333-
dc.description(M.A., TEIL),2013en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Writingen_US
dc.titleThe effects of two types of direct corrective feedback on EFL writingen_US
dc.title.alternativeผลการให้ข้อมูลย้อนกลับสองประเภทในการเขียนของผู้เรียนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
381691.pdf4.99 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons