Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอุไร ไปรฮูยัน-
dc.date.accessioned2014-05-02T01:41:23Z-
dc.date.available2014-05-02T01:41:23Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9158-
dc.description.sponsorshipมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตตรังen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectห้องสมุดและบริการของห้องสมุด ไทย (ภาคใต้) ตรังen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleการประยุกต์กลยุทธ์ทางการตลาดในการพัฒนาการบริการของห้องสมุดมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตตรังen_US
dc.title.alternativeApplying marketing mixes for improving the library services at Prince of Songkla university, Trang campusen_US
dc.typeTechnical Reporten_US
Appears in Collections:PA06 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
379651.pdf5.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons