Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชาลี ไตรจันทร์-
dc.contributor.authorอนุวัต สงสม-
dc.date.accessioned2014-04-03T09:17:43Z-
dc.date.available2014-04-03T09:17:43Z-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9132-
dc.descriptionปรัชญาดุษฎีบัณฑิต (การจัดการ), 2556en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectความภักดีของลูกค้า แบบจำลอง ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectร้านค้าปลีก ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.titleแบบจำลองสมการโครงสร้างความภักดีของลูกค้าร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมในภาคใต้en_US
dc.title.alternativeStructural equation model of traditional retail store customer loyalty in Southern Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Public Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์-
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374113.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons