Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8966
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณัฐวิทย์, พจนตันติ | - |
dc.contributor.author | โรสมาวัน, อะลีดิมัน | - |
dc.date.accessioned | 2013-08-20T08:08:13Z | - |
dc.date.available | 2013-08-20T08:08:13Z | - |
dc.date.issued | 2556 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8966 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(วิทยาศาสตร์ศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การจัดการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ | en_US |
dc.subject | สังคมพหุวัฒนธรรม | en_US |
dc.title | ความเข้าใจธรรมชาติของวิทยาศาสตร์ของนักเรียนแผนการเรียนวิทยาศาสตร์ในสังคมพหุวัฒนธรรม | en_US |
dc.title.alternative | Science Students’ Understanding of the Nature of Science in Multicultural Society | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Education) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา | - |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 192.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstracts.pdf | Abstracts | 189.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgement.pdf | Acknowledgements | 101.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 181.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 244.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 578.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 219.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 541.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter5.pdf | Chapter5 | 284.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 254.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 819.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 101.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.