Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8957
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อริยา, คูหา | - |
dc.contributor.author | วัชรี, แก้วสาระ | - |
dc.date.accessioned | 2013-08-06T03:17:06Z | - |
dc.date.available | 2013-08-06T03:17:06Z | - |
dc.date.issued | 2555 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8957 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.(จิตวิทยา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การจัดการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.title | ผลของวิธีการสอนแบบ KWL Plus ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและการรับรู้ความสามารถในการเรียนวิชาภาษาไทยของนักเรียนสองภาษาชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of KWL Plus on Learning Achievement and Self-Efficacy in Thai Subject of Bilingual Grade Six Students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Psychology and Counseling) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว | - |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 188.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstracts.pdf | Abstracts | 171.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgements.pdf | Acknowledgements | 146.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 185.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 425.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 431.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 284.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Referencesi.pdf | References | 257.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 802.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 150.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.