Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8901
Title: | Assessing e-services as an e-marketing strategy for restaurants in Thailand : a case study of Phuket, Bangkok and Chiang Mai |
Authors: | Assenov, Ilian Villote, Alvaro Daniel Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Restaurant management;Tourism Marketing;Strategic planning |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2010 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8901 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
361345.pdf | 764.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License