Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAyut Nissapa-
dc.contributor.authorAnie Eka Kusumastuti-
dc.date.accessioned2013-06-13T03:24:09Z-
dc.date.available2013-06-13T03:24:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8775-
dc.descriptionThesis (M.Sc., Agricultural and Coastal Resources Development)--Prince of Songkla University, 2012en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectYogurt Marketing Case studiesen_US
dc.subjectYogurt industry Production standardsen_US
dc.titleConsumer's perceptions and purchasing decision toward yogurt - A case study in Malang city, East Java Province, Indonesiaen_US
dc.title.alternativeการรับรู้และการตัดสินใจซื้อโยเกิร์ตของผู้บริโภค - กรณีศึกษาเมืองมาลัง จังหวัดชวาตะวันออก ประเทศอินโดนีเซียen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Natural Resources (Agricultural Development)-
dc.contributor.departmentคณะทรัพยากรธรรมชาติ ภาควิชาพัฒนาการเกษตร-
Appears in Collections:169 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
363448.pdf5.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.