Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8775
Title: | Consumer's perceptions and purchasing decision toward yogurt - A case study in Malang city, East Java Province, Indonesia |
Other Titles: | การรับรู้และการตัดสินใจซื้อโยเกิร์ตของผู้บริโภค - กรณีศึกษาเมืองมาลัง จังหวัดชวาตะวันออก ประเทศอินโดนีเซีย |
Authors: | Ayut Nissapa Anie Eka Kusumastuti Faculty of Natural Resources (Agricultural Development) คณะทรัพยากรธรรมชาติ ภาควิชาพัฒนาการเกษตร |
Keywords: | Yogurt Marketing Case studies;Yogurt industry Production standards |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.Sc., Agricultural and Coastal Resources Development)--Prince of Songkla University, 2012 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8775 |
Appears in Collections: | 169 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
363448.pdf | 5.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.