Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWaraporn Sripetpun-
dc.contributor.authorSukanlaya Thavornpon-
dc.date.accessioned2013-06-10T07:26:11Z-
dc.date.available2013-06-10T07:26:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8724-
dc.descriptionThesis (M.A. TEIL., (Teaching English as an International Language)-Prince of Songkla University, 2012en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectVocabularyen_US
dc.subjectLanguage and languages Study and teachingen_US
dc.subjectVocabulary Study and teachingen_US
dc.subjectSecond language acquisitionen_US
dc.titleRelationships between vocabulary learning strategies and vocabulary knowledge and reading comprehensionen_US
dc.title.alternativeความสัมพันธ์ระหว่างกลยุทธ์การเรียนรู้คำศัพท์กับความรู้ด้านคำศัพท์และความสามารถในการอ่านen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
363022.pdf852.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.