Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorมารุต, ดำชะอม-
dc.contributor.authorสุจิตร, สังข์แก้ว-
dc.date.accessioned2013-06-04T03:28:29Z-
dc.date.available2013-06-04T03:28:29Z-
dc.date.issued2549-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8699-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2549en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการศึกษาen_US
dc.subjectเด็กบกพร่องทางการเรียนรู้en_US
dc.subjectแบบฝึกทักษะen_US
dc.subjectภาษาไทยen_US
dc.titleผลการใช้แบบฝึกทักษะภาษาไทยของเด็กบกพร่องทางการเรียนรู้ โดยการมีส่วนร่วมของผู้ปกครองen_US
dc.title.alternativeEffects of Using Thai Language Training Skill Model for Learning Disability Students by Participation of Parentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Education)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา-
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover114.95 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts114.97 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements105.52 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents121.44 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1528.94 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2216.3 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3124.89 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4178.14 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences159.05 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix666.03 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae99.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.