Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8699
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | มารุต, ดำชะอม | - |
dc.contributor.author | สุจิตร, สังข์แก้ว | - |
dc.date.accessioned | 2013-06-04T03:28:29Z | - |
dc.date.available | 2013-06-04T03:28:29Z | - |
dc.date.issued | 2549 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8699 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2549 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การจัดการศึกษา | en_US |
dc.subject | เด็กบกพร่องทางการเรียนรู้ | en_US |
dc.subject | แบบฝึกทักษะ | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย | en_US |
dc.title | ผลการใช้แบบฝึกทักษะภาษาไทยของเด็กบกพร่องทางการเรียนรู้ โดยการมีส่วนร่วมของผู้ปกครอง | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Using Thai Language Training Skill Model for Learning Disability Students by Participation of Parents | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Education) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา | - |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 114.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstracts.pdf | Abstracts | 114.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgements.pdf | Acknowledgements | 105.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 121.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 528.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 216.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 124.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 178.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 159.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 666.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 99.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.