Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8683
Title: เสียงสะท้อน การรับฟังเสียงสะท้อน และวิธีการจัดการเสียงสะท้อนของผู้ใช้บริการตามการรับรู้ของหัวหน้าหอผู้ป่วยโรงพยาบาลชุมชนภาคใต้
Other Titles: Clients' voices, Listening to clients' voices and management of clients' voices perceived by head nurses in community hospitals, Southern Thailand
Authors: ปรัชญานันท์ เที่ยงจรรยา
รัตติยา บุญตามชู
Faculty of Nursing (Administration of Nursing Education and Nursing Service)
คณะพยาบาลศาสตร์ ภาควิชาการบริหารการศึกษาพยาบาลและบริการการพยาบาล
Keywords: โรงพยาบาลชุมชน ข้อร้องเรียน ไทย (ภาคใต้);โรงพยาบาลชุมชน ความพอใจของผู้ใช้บริการ ไทย (ภาคใต้)
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (พย.ม. (การบริหารการพยาบาล))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8683
Appears in Collections:649 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
361408.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons