Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8683
Title: | เสียงสะท้อน การรับฟังเสียงสะท้อน และวิธีการจัดการเสียงสะท้อนของผู้ใช้บริการตามการรับรู้ของหัวหน้าหอผู้ป่วยโรงพยาบาลชุมชนภาคใต้ |
Other Titles: | Clients' voices, Listening to clients' voices and management of clients' voices perceived by head nurses in community hospitals, Southern Thailand |
Authors: | ปรัชญานันท์ เที่ยงจรรยา รัตติยา บุญตามชู Faculty of Nursing (Administration of Nursing Education and Nursing Service) คณะพยาบาลศาสตร์ ภาควิชาการบริหารการศึกษาพยาบาลและบริการการพยาบาล |
Keywords: | โรงพยาบาลชุมชน ข้อร้องเรียน ไทย (ภาคใต้);โรงพยาบาลชุมชน ความพอใจของผู้ใช้บริการ ไทย (ภาคใต้) |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (พย.ม. (การบริหารการพยาบาล))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8683 |
Appears in Collections: | 649 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
361408.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License