Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8536
Title: ผลการใช้วิธีการสอนแบบโฟนิกส์ต่อความสามารถในการอ่านและเขียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: The effects of phonics instruction on reading and writing abilities of Thai grade 5 students
Authors: ชลลดา เลาหวิริยานนท์
ฟาร์ติน่า สุมาลี
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: ความเข้าใจในการอ่าน;ภาษาอังกฤษ การเขียนของนักเรียน;ภาษาอังกฤษ หน่วยเสียง
Issue Date: 2554
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8536
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
345949.pdf3.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons