Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกีฟละห์, มาโซ-
dc.date.accessioned2012-11-21T09:12:23Z-
dc.date.available2012-11-21T09:12:23Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8487-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการศึกษาen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectพหุวัฒนธรรมen_US
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้วิทยาศาสตร์ตามแนวทฤษฎีสรรคนิยมที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน ความสามารถในการคิดวิจารณญาณ และความพึงพอใจต่อการจัดการเรียนรู้ของนักเรียนในสังคมพหุวัฒนธรรมen_US
dc.title.alternativeEffects of the Instruction Using Constructivist Theory on Learning Achievement, Critical Thinking Abilities and Satisfaction Towards the Instruction of Students in Multicultural Societyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Education)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา-
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover203.92 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts288.91 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements102.33 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents300.91 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1301.91 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter21.02 MBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3462 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4520.16 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5508.24 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences420.45 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix7.09 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae156.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.