Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8444
Title: | Effectiveness of inductive approach to grammer learning for writing course : a case study of 2nd year English Major students, Suratthani Rajabhat University |
Other Titles: | ประสิทธิผลของวิธีการสอนแบบอุปนัยต่อการเรียนไวยากรณ์ในรายวิชาการเขียน : กรณีศึกษาในกลุ่มของนักศึกษาวิชาเอกภาษาอังกฤษชั้นปีที่ 2 มหาวิทยาลัยราชภัฎสุราษฎร์ธานี |
Authors: | Premin Karavi Prisna Putthasupa Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Grammar Study and teaching (Higher) Foreign speakers;English language Study and teaching (Higher) Foreign speakers |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A.TEIL.,Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2010 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8444 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
340634.pdf | 14.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License