Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8208
Title: | ผลของรูปแบบการจัดการเรียนรู้แบบทีมโดยใช้ชุดการเรียนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 |
Other Titles: | The Effect of Team-Based Learning by Using Learning Packages in Science toward Learning Achievement of Prathomsuksa Five Students |
Authors: | คณิตา, นิจจรัลกุล ฮานีดา, เมาะมิง Faculty of Education (Educational Technology) คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาเทคโนโลยีการศึกษา |
Keywords: | การจัดการเรียนการสอน;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;วิทยาศาสตร์ |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (กศ.ม.(เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา))-มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2553 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8208 |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 147.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | Abstract | 262.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgements.pdf | Acknowledgement | 131.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 153.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 208.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 635.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 558.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 163.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter5.pdf | Chapter5 | 266.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 227.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix(124-176).pdf | Appendix1 | 496.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix(177-188).pdf | Appendix2 | 365.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix(189-194).pdf | Appendix3 | 943.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix(195-199).pdf | Appendix4 | 975.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix(200-222).pdf | Appendix5 | 312.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 11.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.