Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเอกรินทร์, สังข์ทอง-
dc.contributor.authorแวซากียะห์, แวยูหนุ-
dc.date.accessioned2012-04-24T07:44:54Z-
dc.date.available2012-04-24T07:44:54Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8167-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (กศ.ม.(การบริหารการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการองค์การen_US
dc.subjectการจัดการความรู้en_US
dc.subjectบุคลากรทางการศึกษาen_US
dc.subjectสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาen_US
dc.subjectปัตตานีen_US
dc.subjectไทย (จังหวัดชายแดนภาคใต้)en_US
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างวัฒนธรรมองค์การกับการจัดการความรู้ตามการรับรู้ของครูผู้สอนในสถานศึกษาสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาปัตตานี เขต 3en_US
dc.title.alternativeRelationship between Organizational Culture and Knowledge Management as Perceived by Teachers in Schools under the Jurisdiction of Pattani Primary Educational Service Area Office IIIen_US
dc.typeOtheren_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Educational Administration)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาบริหารการศึกษา-
Appears in Collections:260 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover166.69 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstracts136.24 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgement127.56 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents155.65 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1226.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2890.79 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3216.36 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4266.84 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5302.17 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences199.79 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix305.76 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae151.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.