Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8157
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชวลิต, เกิดทิพย์ | - |
dc.contributor.author | ประทีป, มีเอียด | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-24T03:08:54Z | - |
dc.date.available | 2012-04-24T03:08:54Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8157 | - |
dc.description | สารนิพนธ์ (กศ.ม.(การบริหารการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การจัดการองค์การ | en_US |
dc.subject | สถานศึกษา | en_US |
dc.subject | ไทย (จังหวัดชายแดนภาคใต้) | en_US |
dc.title | กระบวนการพัฒนาองค์การของโรงเรียนยอดนิยมระดับมัธยมศึกษาในสามจังหวัดชายแดนภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | Organizational Development Processes of Outstanding Public Schools in Secondary Level in Three Southern Border Provinces | en_US |
dc.type | Other | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Educational Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาบริหารการศึกษา | - |
Appears in Collections: | 260 Minor Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 266.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | Abstracts | 274.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgement.pdf | Acknowledgement | 193.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 278.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 324.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 396.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 623.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter5.pdf | Chapter5 | 457.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 322.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 218.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.