Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8059
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อัจฉรา, ธรรมาภรณ์ | - |
dc.contributor.author | ชูเกียรติ, โดรอนิง | - |
dc.date.accessioned | 2012-02-29T03:31:11Z | - |
dc.date.available | 2012-02-29T03:31:11Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8059 | - |
dc.description | สารนิพนธ์ (ศษ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | วิธีการสอน | en_US |
dc.title | ผลของวิธีการสอนแบบสตอรี่ไลน์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาสุขศึกษาและแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Storyline Teaching Method on Health Studies Achievement and Achievement Motivation of Prathomsuksa Four Students | en_US |
dc.type | Other | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Psychology and Counseling) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว | - |
Appears in Collections: | 286 Minor Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 244.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstracts.pdf | Abstracts | 219.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgement.pdf | Acknowledgement | 190.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 287.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 792.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 487.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 265.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 324.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 262.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 835.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 208.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.