Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรชัย ภู่ไพบูลย์-
dc.contributor.authorอดุลย์ หะยีสะ-
dc.date.accessioned2012-02-20T04:09:12Z-
dc.date.available2012-02-20T04:09:12Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7992-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (รป.ม. (รัฐประศาสนศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectรถประจำทาง นราธิวาสen_US
dc.titleคุณภาพการให้บริการรถสาธารณะ : กรณีศึกษาการให้บริการรถโดยสารประจำทาง จังหวัดนราธิวาสen_US
dc.title.alternativeService Quality of Public Buses: A Case Study on Service Quality of Narathiwas Public Busesen_US
dc.typeMinor Thesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Public Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์-
Appears in Collections:465 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
adul.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons