Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAree Tirasattayapitak-
dc.contributor.authorMarlin Wannasatit-
dc.date.accessioned2011-12-26T08:25:14Z-
dc.date.available2011-12-26T08:25:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795-
dc.descriptionMinor thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2011en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectAirports Managementen_US
dc.subjectCustomer service Quality controlen_US
dc.titleAn investigation of service quality at Phuket international airport : an assessment from the passenger's viewpointen_US
dc.title.alternativeการศึกษาคุณภาพการให้บริการของท่าอากาศยานนานานชาติภูเก็ต : การประเมินทัศนคติของผู้โดยสารen_US
dc.typeMinor thesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marlin.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons