Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Aree Tirasattayapitak | - |
dc.contributor.author | Marlin Wannasatit | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-26T08:25:14Z | - |
dc.date.available | 2011-12-26T08:25:14Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795 | - |
dc.description | Minor thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2011 | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Prince of Songkla University | en_US |
dc.subject | Airports Management | en_US |
dc.subject | Customer service Quality control | en_US |
dc.title | An investigation of service quality at Phuket international airport : an assessment from the passenger's viewpoint | en_US |
dc.title.alternative | การศึกษาคุณภาพการให้บริการของท่าอากาศยานนานานชาติภูเก็ต : การประเมินทัศนคติของผู้โดยสาร | en_US |
dc.type | Minor thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Marlin.pdf | 1.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License