Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธัญภา ชิระมณี-
dc.contributor.authorภูริชญา เผือกพรหม-
dc.date.accessioned2011-11-10T04:17:47Z-
dc.date.available2011-11-10T04:17:47Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7674-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ การเขียนของนักเรียน การประเมินen_US
dc.subjectการสอนแบบเพื่อนช่วยเพื่อนen_US
dc.subjectการเรียนรู้ การประเมินen_US
dc.titleประสิทธิผลของการประเมินเพื่อนต่อการพัฒนาความสามารถด้านการเขียนen_US
dc.title.alternativeEffectiveness of Peer Assessment on Students, Writing Proficiencyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
343000.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.