Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorมัลลิกา คณานุรักษ์en_US
dc.contributor.authorไซหนับ เอส เอen_US
dc.date2546en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T09:00:36Z-
dc.date.available2010-12-07T09:00:36Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6854-
dc.descriptionศิลปศาสตรมหาบัณฑิต (ภาษาไทยเพื่อการสื่อสาร)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectภาษาไทย การใช้ภาษาen_US
dc.subjectภาษากับการสื่อสารen_US
dc.subjectโฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.titleการใช้ภาษาในภาพยนต์โฆษณาทางโทรทัศน์ : กรณีศึกษาผลงานโฆษณา ที่ผ่านเข้ารอบสุดท้ายของการประกวดโฆษณายอดเยี่ยมแห่งประเทศไทย (TACT Awards) ประจำปี 2542-2543)en_US
dc.title.alternativeLanguage Use in Television Commercials : A Case Study of Advertising Nominated in Pre-final Selection of TACT Awards During1999-2000en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentภาษาไทยเพื่อการสื่อสารen_US
Appears in Collections:411 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
References.pdf97.52 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf54.99 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf61.28 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf100.71 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf216.05 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf350.64 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf118.78 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf137.99 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf53.19 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf66 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.