Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6747
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วิรัตน์ ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | รูซรีนา อาลี | en_US |
dc.date | 2550 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:49Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:49Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6747 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ครูประถมศึกษา ไทย (สามจังหวัดชายแดนใต้) วิจัย | en_US |
dc.subject | ครูประถมศึกษา ไทย (ภาคใต้) วิจัย | en_US |
dc.subject | การประเมินตามสภาพจริง วิจัย | en_US |
dc.title | การประเมินผลตามสภาพจริงของครูในโรงเรียนประถมศึกษา ใน 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | Authentic Assessment of Primary School Teachers in the three Sounthern Border Provinces | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 39.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 129.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 52.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 70.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 180.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 299.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 119.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 464.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 90.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 141.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgements.pdf | 38.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 71.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.