Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6690
Title: ผลการใช้แบบแผนผังมโนทัศน์ที่มีต่อการปรับโครงสร้างความรู้และผมสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่2ที่ใช้สองภาษา
Other Titles: Effects of Concept Mapping on Knowledge Structure Changes and Science Achievement of Mattayomsuksa Two Bilingual Students
Authors: อริยา คูหา
อาอีด๊ะ ยีเจ๊ะนิ
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;ร่างกาย การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2548
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ บัณฑิตวิทยาลัย
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6690
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf11.53 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf332.22 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf32.89 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf57.56 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf379.41 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf139 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf345.09 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf848.91 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf29.91 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf56.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.