Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6688
Title: ผลของวิธีเสนอให้เรียนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทน ของการเรียนรู้ ของนักศึกษาพยาบาลที่มีรูปแบบการติดต่างกัน
Other Titles: Effects of Presentaion Methods on Achievement and Retention of Nursing Students with Different Cognitive Styles
Authors: วัน เดชพิชัย
ศิริวรรณา สุขสว่างผล
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: นักศึกษาพยาบาล ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน วิจัย;การเรียน;พฤติกรรมการเรียน
Issue Date: 2542
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6688
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.24 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf385.05 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf23.88 kBAdobe PDFView/Open
Content.pdf112.31 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf487.85 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf572.11 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf516.15 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_51-75_.pdf730.63 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_26-50_.pdf763.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_1-25_.pdf692.31 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_257-300_.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open
Appendix_222-256_.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
Appendix_162-221_.pdf875.35 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf31.75 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf103.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.