Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6676
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประภัสสร กระมุท | en_US |
dc.contributor.author | สิริวรรณ จันทร์เพ็ญ | en_US |
dc.date | 2534 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:59Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:59Z | - |
dc.date.issued | 2534 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6676 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ การใช้ภาษา | en_US |
dc.title | ผลของวิธีเสนอเรื่องที่มีต่อความเข้าใจของนักเรียนที่มีระดับความเข้าใจ ในการฟังภาษาอังกฤษต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Text Presentation Methods on Listening Comprehension of Students with Different Levels of English Listening Comprehension | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 11.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 260.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 55.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 340.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 223.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 280.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 803.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_136-154_.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_100-135_.pdf | 294.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 27.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 91.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.