Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6666
Title: ผลของการฝึกทักษะการอ่านต่างวิธีและการให้ข้อมูลย้อนกลับ ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านเรื่องของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่พูดภาษามลายูถิ่นเป็นภาษาที่หนึ่ง
Other Titles: Effects of Different Reading Skill Practices and Informative Feedbacks on Reading Comprehension of Pratom Suksa-Five Students Speaking Malay as Their First Language
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
ศุภวัลย์ มีสุข
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การอ่าน วิจัย
Issue Date: 2532
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6666
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf19.34 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf145.07 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf30.02 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf62.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf260.62 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf173.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf290.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf661.54 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_76-108_.pdf801.21 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_109-149_.pdf624.31 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf23.26 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf85.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.