Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6661
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไสว เลี่ยมแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | อดุลย์ ฝะสกุล | en_US |
dc.date | 2532 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:49Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:49Z | - |
dc.date.issued | 2532 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6661 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การสอน | en_US |
dc.title | อิทธิพลของวิธีเสนอตัวอย่างและวิธีฝึกการจำแนกประเภทที่มีการเรียนรู้มโนทัศน์ทางคณิตศาสตร์ | en_US |
dc.title.alternative | Influences of Instance Presentation and Classification Practice Methods on Mathematical Concept Learning | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 6.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 76.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 26.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 80.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 130.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 303.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 167.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 453.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 672.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_89-174_.pdf | 938.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_175-248_.pdf | 845.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 30.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 73.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.