Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6661
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไสว เลี่ยมแก้วen_US
dc.contributor.authorอดุลย์ ฝะสกุลen_US
dc.date2532en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:49Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:49Z-
dc.date.issued2532en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6661-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ การสอนen_US
dc.titleอิทธิพลของวิธีเสนอตัวอย่างและวิธีฝึกการจำแนกประเภทที่มีการเรียนรู้มโนทัศน์ทางคณิตศาสตร์en_US
dc.title.alternativeInfluences of Instance Presentation and Classification Practice Methods on Mathematical Concept Learningen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf6.46 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf76.78 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf26.22 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf80.74 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf130.74 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf303.32 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf167.34 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf453.94 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf672.07 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_89-174_.pdf938.81 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_175-248_.pdf845.6 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf30.02 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf73.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.