Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6659
Title: ผลของการสอนตามแนวคอนสตรัคติวิสต์ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์และความคิดสร้างสรรค์ของนักเรียนโรงเรียนเอกชนสอนศาสนาอิสลามที่มีความสามารถในการแก้ปัญหาทางวิทยาศาสตร์ต่างกัน
Other Titles: Effects of Constructivist Approach Teaching on Academic Achievement in Science and Creative Thinking of Islamic Private School Students with Different Science Problem-Solving Abilities
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
สารินันท์ อูมาสะ
จิตวิทยาการศึกษา
Issue Date: 2549
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6659
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf48.24 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf112.09 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf100.68 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf76.22 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf134.34 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf88.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf204.92 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf460.81 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf355.46 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf55.85 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf73.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.