Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6654
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอริยา คูหาen_US
dc.contributor.authorสุธิดา เศรษฐการen_US
dc.date2549en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:45Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:45Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6654-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.titleผลของการสอนโดยเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีรูปแบบการคิดแตกต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Peer Tutoring on Learning Achievement on Mathematics of Matthayomsuksa Two Students with Different Cognitive Stylesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf103.11 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf132.26 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf85.28 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf84.4 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf199 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf123.62 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf181.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf349.51 kBAdobe PDFView/Open
Appendex.pdf271.77 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf81.43 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf81.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.