Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6654
Title: ผลของการสอนโดยเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีรูปแบบการคิดแตกต่างกัน
Other Titles: Effects of Peer Tutoring on Learning Achievement on Mathematics of Matthayomsuksa Two Students with Different Cognitive Styles
Authors: อริยา คูหา
สุธิดา เศรษฐการ
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2549
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6654
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf103.11 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf132.26 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf85.28 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf84.4 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf199 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf123.62 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf181.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf349.51 kBAdobe PDFView/Open
Appendex.pdf271.77 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf81.43 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf81.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.