Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6650
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วัน เดชพิชัย | en_US |
dc.contributor.author | เพ็ญศรี แกล้วทนง | en_US |
dc.date | 2540 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:42Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:42Z | - |
dc.date.issued | 2540 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6650 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ การอ่าน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ การใช้ภาษา | en_US |
dc.subject | นักศึกษาพยาบาล | en_US |
dc.title | ผลของแบบฝึกอ่านภาษาอังกฤษต่อความเข้าใจในการอ่าน ของนักศึกษาพยาบาลที่มีแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of English Feading texts on Feading Comprehension of Nursing Students with Different Achievements Motivation | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 261.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 25.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 70.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 318.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 224.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 421.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_21-40_.pdf | 693.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-20_.pdf | 687.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 958 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 21.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 84.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.