Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorทัศนีย์ วิเศษเจริญen_US
dc.date2534en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:40Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:40Z-
dc.date.issued2534en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6646-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectวิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleผลของบทเรียนที่มีการวางตำแหน่ง และรูปแบบของบทสรุปต่างกัน ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียน ที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Texts with Different Positions and Types of Conclusion on Learning Achievement in Science of Students with Different Levels of Academic Achievementen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf12.34 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf201.76 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf30.8 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf66.71 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf321.43 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf210.86 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf408.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf899.83 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_98-138_.pdf318.58 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_265-300_.pdf706.72 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_223-264_.pdf838.04 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_181-222_.pdf841.14 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_139-180_.pdf640.4 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf27.16 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf98.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.