Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวัน เดชพิชัยen_US
dc.contributor.authorสมบัติ จินดาดำen_US
dc.date2531en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:28Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:28Z-
dc.date.issued2531en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6634-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการสอนen_US
dc.subjectภาษาไทย การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleอิทธิพลของวิธีเสนอให้เรียนและเพศของผู้เรียนที่มีต่อการเรียนคำและการคงอยู่ของการเรียนรู้ของนักเรียนในสามจังหวัดชายแดนภาคใต้en_US
dc.title.alternativeInfluences of Presentation Methods and Pupils' Sexes on Word Learning and Retention of Pupils in the Three Southern Border Provincesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.08 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf57.49 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf36.34 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf129.64 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf196.04 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf546.2 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf277.69 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf249.42 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf506.45 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf17.91 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf60.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.