Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6628
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประภัสสร กระมุท | en_US |
dc.contributor.author | โสรยา ปะนาฆอ | en_US |
dc.date | 2538 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:23Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:23Z | - |
dc.date.issued | 2538 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6628 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ไทย(ห้าจังหวัดชายแดนภาคใต้) | en_US |
dc.subject | นักเรียนมุสลิม นราธิวาส | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา นราธิวาส | en_US |
dc.title | ผลของการอ่านซ้ำต่างรูปแบบและช่วงเวลาในการอ่านที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านของนักเรียนไทยมุสลิม | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Different Repeated Reading and Time Allocation on Comprehension of Thai-Muslim Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 8.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 193.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 28.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 50.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 218.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 111.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 323.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 673.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_84-130_.pdf | 547.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_131-177_.pdf | 622.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 19.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 65.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.