Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorประภัสสร กระมุทen_US
dc.contributor.authorสุวรรณ มาศเมฆen_US
dc.date2531en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:22Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:22Z-
dc.date.issued2531en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6626-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการสอนen_US
dc.subjectภาษาไทย การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleผลของวิธีเสนอให้เรียนหลายรูปแบบต่อการเรียนรู้ร้อยแก้ว ของนักเรียนที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Multiple Types of Presentation Method on Prose Learning of Students with Different Levels of Academic Achievementen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.08 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf150.69 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf30.34 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf61.96 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf161.01 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf268.54 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf406.36 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf763.54 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_95-155_.pdf704.05 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_156-185_.pdf290.85 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf18.75 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf89.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.