Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6626
Title: ผลของวิธีเสนอให้เรียนหลายรูปแบบต่อการเรียนรู้ร้อยแก้ว ของนักเรียนที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่างกัน
Other Titles: Effects of Multiple Types of Presentation Method on Prose Learning of Students with Different Levels of Academic Achievement
Authors: ประภัสสร กระมุท
สุวรรณ มาศเมฆ
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การสอน;ภาษาไทย การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2531
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6626
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.08 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf150.69 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf30.34 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf61.96 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf161.01 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf268.54 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf406.36 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf763.54 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_95-155_.pdf704.05 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_156-185_.pdf290.85 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf18.75 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf89.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.