Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorชาตยา แซ่ตันen_US
dc.date2532en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:20Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:20Z-
dc.date.issued2532en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6623-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectภาษาไทย การอ่านen_US
dc.subjectการอ่านขั้นประถมศึกษาen_US
dc.titleอิทธิพลของตัวชี้นำต่างรูปแบบที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยต่างกันen_US
dc.title.alternativeThe Influence of Different Cues on Reading Comprehension of Prathomsuksa-Four Students with Different Achievement in Thaien_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.17 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf160.74 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf29.46 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf56.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf182.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf172.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf270.52 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf556.86 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf563.94 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf23.17 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf64.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.