Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6623
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อัจฉรา ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | ชาตยา แซ่ตัน | en_US |
dc.date | 2532 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:20Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:20Z | - |
dc.date.issued | 2532 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6623 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย การอ่าน | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา | en_US |
dc.title | อิทธิพลของตัวชี้นำต่างรูปแบบที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | The Influence of Different Cues on Reading Comprehension of Prathomsuksa-Four Students with Different Achievement in Thai | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 10.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 160.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 29.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 56.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 182.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 172.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 270.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 556.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 563.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 23.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 64.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.